tiistai 21. elokuuta 2018

Videoita yhdestä ilmeisestä poliisimaijalla stalkkaamisesta kesäkuussa 2018

Julkaisin eilen laajan raportin poliisiautoilla kyttäämisestä ja seuraamisesta kesäkuussa ja elokuussa 2018, mutta kesäkuulta oli niin paljon hyvää materiaalia, ettei siihen saanut ihan kaikkea mahdutettua. Joten tässä vielä tapaus maanantailta 25.6.2018, jossa poliisimaija aivan ilmeisesti stalkkasi minua.

Ennen kuin poliisimaija stalkkasi minua, niin vanha tuttu vartiointiliikkeen Securitas auto tuli samaan aikaan tien toiselle puolelle siihen kohtaan Hämeentietä, jossa on Hämeentie 16:n K-Market, johon olin menossa. Vartija myös tuli ulos autosta ja meni, tai sitten teeskenteli menevänsä, tarkastukäynnille. Video kuvattu klo 23:39.




Kävin vielä tarkistamassa, mikä sen auton rekisterinumero, ja kuten arvasin, se oli taas kerran SNN-603. Kuva otettu klo 23:40.


















Kaupasta tultuani lähdin tekemään pienen kävelylenkin Sörnäisten rantatielle ja kun olin päässyt toiselle puolelle tietä, niin Merihaan suunnasta tullut poliisimaija ajoi ohi Lintulahdenkujan risteyksen kohdalla ja kääntyi vähän matkan päässä oikealle Parrukadulle. Video kuvattu klo 23:55.



Poliisimaija kävi ilmeisesti kääntymässä Parrukadulla olevan ABC:n pihalla, tuli takaisin minun suuntaan ja kääntyi sitten Lintulahdenkujalle. Video kuvattu klo 23:56.



Vähän matkan päässä maija kääntyi taas ympäri, ajoi Sörnäisten rantatien sivuhaaraa nyt taas Sörnäisten suuntaan, ja lopuksi kääntyi Sörnäisten rantatielle takaisin Merihaan suuntaan ajaen siten vielä kerran minun ohi. Video kuvattu klo 23:57.



Juuri tässä samassa paikassa oli aiemmin yksi samanlainen tapaus, josta julkaisinkin täällä kuvia:

http://indietarget.blogspot.com/2016/09/tavallista-ilmeisempi-esimerkki.html

Sen jälkeen, kun julkaisin eilen sen raportin, niin samana iltana poliisimaija ajoi ohi Hämeentien ja Sakarinkadun risteyksessä klo 23:32, kun olin menossa kotiin kauppareissulta Hämeentie 42:n K-Markettiin. Ja tänään, kun olin tulossa pyörällä kotiin Hakaniemen S-Marketista, niin poliisimaija ajoi ohi Haapaniemenkadun ja Hämeentien risteyksessä klo 22:10, kun tulin siihen Haapaniemenkadulta.

Tunnisteella "police harassment" löytyy kaikki blogissa julkaistut kuvat ja videot poliisiautoilla vainoamisesta, ja niitä on paljon, todella paljon.

http://indietarget.blogspot.com/search/label/police%20harassment

1 kommentti:

  1. Tervehdys! En tunne sinua etkä sinä minua, mutta olen taistelussa organisoitua rikollisuutta vastaan, joka lävistää koko yhteiskunnan maailmanlaajuisesti. Tämä pahuus on syöpä joka halutaan levittää kaikkialle. Perehdy blogiini Teron Tie. Tietääkseni toinen blogini, joka on reaktiivisempi ja vastustava, löytyy Teron Tie blogin yhteydestä. Laita kommentti jos tahdot. Sähköpostitiedusteluihin en vastaa tässä vaiheessa.

    VastaaPoista